reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kamil Kočiš

Kamil Kočiš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Kamil Kočiš,pochádzam z nádherného podtatranského historického mesta Kežmarok,v ktoromv súčasnosti žijem,tvorím a blogujem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pár ľudí pri stole,a jeden naviac...

Kamil Kočiš

Pár ľudí pri stole,a jeden naviac...

Veľmi sa mi tu dnes písať nechce,a tak je textom zaplnený vlastne len perex,aj to,čo v perexe je,sú vlastne len prázdne vety,brz významu.Možno vám práve naskočila myšlienka,že ste nedokázali predpokladať,ťo ďalčie tu bude napísane,a aký to bude niesť zmysel.Ako hovorím možno,ale je to zároveň dosť pravdepodobné. Takýe,preťítali ste si perex,ktorý je formulovaná sposobom,ktorý ani nieje sposob,je to ...

  • 16. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
JAR 2006 -toto je len začiatok

Kamil Kočiš

JAR 2006 -toto je len začiatok

Aj ke dosť neskoro,ale predsa je tu,Jar,a s ňou aj jej krásy,ktorým som nedokázal odolať ani ja,a ani môj objektív. . .

  • 24. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu